Flying to the moon

Inte riktigt, men som sagt så ska ju jag och mams till Turkland en sväng nu i okt och jag måste ladda upp med en massa böcker till solstolen. Men jag vet inte riktigt vad jag ska köpa?
Någon som har något tips av en-två-fem bra böcker?
Jag har läst så gott som alla böcker från: stephenie meyer, janet evanovich, marian keyes och sophie kinsella. Jag funderar att läsa P.C Cast / Kristin Cast serie house of night som jag sett att både Sara och Molly läser/läst.
Men jag vet inte hur många böcker jag borde ha med mig? Det blir ju ganska mycket läsande i en solstol trots allt.. eller i värsta fall, inne på hotellrummet ;)

Åh snälla hjälp, måste beställa nu så jag har.. Jag har ju trots allt redan börjat skriva en Ta-med-lista inför packningen?



Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

De har super-rea på cdon på HoN-böckerna :) Jag beställde ju de 4 första för 220 kr inkl. frakt härom dagen.



2010-09-22 | 15:00:44
http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback