Night out

Nu är det dags att plocka ihop mobil och alla de övriga pinalerna jag vill ha med mig ikväll.
Vi ska nämligen ha en familjemiddag på Björnrikegården, mums ♥
Det är ganska farligt att ha ett favorit ställe man alltid går till när man ska ut och äta, man får bara högre och högre förväntningar på maten.
Men än så länge håller de vad de lovar (en minus gång är ingen gång)

Efter middagen ska jag spendera kvällen på Husky som har "I hate school" på scenen. Ingen aning om vad som komma skall, men som sagt så är det nu som det är roligast att jobba här i området. Allt händer, nu.
Jag har gjort illa mitt ena lår totalt idag så jag tror knappast att det kommer tillåta mig att dansa som en galning (vilket är normalt för mig..) men jag ska nog kunna vicka lite på rumpan. Usch vad begränsad man blir!
Men hellre lugn nu så man kan dansa som en galning på avslutningen. Haha.



En kvällens!

Röda byxor: zara, linne, kofta, klutch: gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback