Vill så gärna

Har ganska fullt upp just nu. Anna är tillbaka i en vecka vilket betyder att jag jobbar på dagarna, umgås med flickorna på kvällarna.
Finns inte tillräckligt många timmar på dygnet och jag får inte tillräckligt med sömn.

Nå vad har jag gjort än så länge?

Deltagit på brännboll, tre utekvällar, kollat på tävlingar och jobbat.  Och det kommer fortsätta hela veckan.

Idag och imorgon tror jag är rätt lugna dagar? Hoppas verkligen det då jag behöver sova ordentligt. På torsdag är jag ledig och Sonja är hemma för att fira påsk. Vill så gärna träffa Sonja en sväng så vi kan skvallras lite som vi brukar.
Torsdag kväll kommer spenderas först med familjen på björnrikegården och sedan är det utgång.
Min älskade mamma fyller år på fredagen, så vi firar henne på dagen. Om vårat vatten fungerar kanske det blir så att vi badar tunna och sedan är det dags för utgång igen..
Lördag och söndag jobbar jag, dock slår jag nog till på utgång på lördagen, och sedan Måndax.. Torsdagen den 28 april jobbar jag min sista dag och lördagen spenderas kanske i funäsdalen då det är dags för AFTERSKI 1000 igen. Har dock tappat lusten HELT!

Nåja, så ser mina planer ut och jag måste kika igenom både ekonomin och orken, men det är nu det är som roligast att vara säsongsjobbare, när våren kommer, när aktiviteterna sätter igång och de flesta man ser ute på kvällarna är sina egna kollegor. haha.

Nej, nu måste jag försöka vakna till, kom hem ganska sent inatt efter Måndax och ögonen vill inte öppna sig helt.



En snabb bild från igår, Bamsecup stod för underhållningen

Kommentarer
Caroline

vaddå? har ni inte fått i gång vattnet än? eller du menar ifall att de skulle hända på nytt? fyy.. :S som man tar sånt för givet, hoppas ni får rätt på det.. o kan bada tunna, de ska vi förhoppningsvis också göra till helgen :)

2011-04-19 | 08:25:01
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback