Lonley days

Är ledig denna veckan och då spenderar jag dagarna i vår älskade sommarstuga.
Otroligt skönt att koppla av här med en bok och en massa te.


Igår var jag utan både TV och internet vilket störde mig endel, men tillslut kopplade jag in hårddisken i datorn och kikade på couples retreat. Jag hade glömt hur den var och jag satt och fnissade endel.
En powerwalk och ett iskallt dopp senare så låg jag och sov, otroligt skönt.

Idag leker solen kurragömma med mig vilket innebär att jag spenderade förmiddagen nere på byn och köpte både en TV-antenn och en surfsticka. Halebop fick vara min följeslagare, och det verkar funka otroligt bra dessutom, yey.

Så nu slänger jag upp en uppdatering lite snabbt innan jag ska slå mig till ro framför HP - dödsrelikerna del 1.

Återkommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback