When?



Vet inte riktigt hur jag kunde få denna dag att passera utan att jag gjorde något av det jag planerat att jag skulle göra? Jo, jag stekte köttbullarna som jag ska ta med på julbordet vi ska ha, Tjejligan. Men utöver det så hände det inte så mycket mer?
Vill väll innerst inne att det ska bli den 24:e så att vi får sitta och mysa tillsammans.

Åh vad jag längtar!

Imorgon måste jag åka ner till S och försöka hitta de sista julklapparna. Saknas en till momma och till mina gudföräldrar. Men sedan är jag bannemig klar. YES.
Jag vet på ett ungefär vad jag ska köpa, bara det att jag har skjutit upp det på framtiden.. och på framtiden..ja ni förstår. Så nu MÅSTE jag göra det. Annars hinner jag inte innan jul.


Kommentarer
Caroline

Ja.. det sjuka är att jag blev jättesjuk exakt samma dag som jag för ett år sedan åkte in till akuten med samma sak.. haha, sjukt :)



Vi har ingen direkt tradition på rimmandet, men vissa av oss brukar försöka, jag tänkte sätta mig i rimmstugan i helgen om tid finns över! Allt lite extra kul tycker jag. Brukar du rimma? :)

2011-12-16 | 07:29:38
http://carolinenordens.blogg.se/
Anna

Det är min morfars gamla kamera och han har varit väldigt försiktig med den, så jag har inte varit och letat efter någon speciell. Jag kommer säkert köpa mig någon gammal kamera i framtiden, men just nu har jag varken tid eller energi att lägga på sådant köp. En dag kanske :} Kram!

2011-12-16 | 10:43:48
http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback