Im on my way..

back to life..

Nu funkar mitt photoshop igen!! Yey! Tacka vet jag google! Ibland kan det verkligen lösa problem bara man vet vad man ska söka på. Överlycklig blev jag nu iallafall.

Igår jobbade jag 8-18 och gick direkt till sängs efter middagen. Somnade nog direkt när filmen [Kikade på "I rymden finns inga känslor"] var slut. Zzz Antar att det är förkylningen som håller på att gå ur kroppen, finally!
Idag slutade jag dock 13, men jag har käkat lunch med Ems efter det och gjort ärenden. Nu sitter jag här och ler som ett fån bara för att PS funkar igen. Haha.

Så idag kommer jag publicera 3 bidrag till 30 dagars utmaningen och jag hoppas att ni har överseende med mitt dåliga engagemang. Men man tappar suget när inte allt funkar som det ska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback