I'm back



Im back.

Har en ledig dag, helt underbart! Nog för att jag älskar mitt jobb, men det är skönt att få göra vad man vill också.
Idag har det regnat konstant vilket var perfekt för café häng hela dagen. Först fikade jag med Ems och sedan kom söta Luzen in på sveg tillsammans med hennes man Jimmy. Finbesök från skåne uppskattas absolut.

Jag är överlycklig över att Luzen är hemma, åh vad jag har saknat henne! kärlek kärlek kärlek
Men nog ska vi ses mer än vad vi gjorde idag.
Jag hade ingen ro i kroppen för att njuta av tiden till fullo dock.. det är så många saker jag måste/vill göra. Helst samtidigt och ångesten för att jag inte är 5 personer på samma gång gnager i mig.

Nu sitter jag på golvet framför favvo klumpen (dvs. datorn) och unnar mig en rom. Varför? för jag har städat mitt rum, vattnat mammas blommor OCH tvättat. 3 av 10 punkter på checklistan.
Jag älskar att göra "attgöralistor" men jag hatar när det är punkter som är lika viktiga så att man inte vet vilken man ska börja med. Nåväl...

Nu ska jag fortsätta njuta av mitt glas och kanske fixa med lite kläder jag ska bli av med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback