Man ska ha husvagn

Man ska ha husvagn.. längre än så kan jag inte på just den melodin, men jag har gått runt och nynnat på den låten i en timme nu medan jag har packat upp mina tillhörigheter. Jag befinner mig nämligen i min husvagn!

Idag efter jobbet så skyndade jag mig hem, packade ner allt jag kunde komma på att jag kanske kunde behöva. Antagligen har jag glömt något riktigt viktigt, typ trosor eller något. Sedan var mami snäll och körde ner husvagnen och vi åkte tillbaka till S och började ordna med förtältet till husvagnen. Som tur var kom min kära syster och M när mami åkte hem. Efter många omochmen så är förtältet uppe, en solöl har slunkit ner och Maria + 1 har varit förbi och kollat läget.

Nu ska jag gå och lägga mig så att jag är pigg imorgon. Jobbar kvällspasset visserligen, men direkt efter jobbet skall det vinas i förtältet så vi skålar in sommaren.
Jag ser verkligen fram emot detta!
Men jag lovar att jag ska försöka lägga upp bilder och recept + allt annat jag sagt att jag ska göra.
Men vart tar tiden vägen!?
Nåväl, nu lyckades det bli sent igen trots allt.


Gonatt, klem

Kommentarer
mor

Det finns väl nått band med den låten;o) Förstår att du mår bra gumman.

2011-07-07 | 07:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback