The last time..

Det blev inte många knop efter det att jag läst mailet från antagningen. Jag ringde Madelene och rådfrågade henne vad hon tyckte att jag skulle göra. Dock visste jag ju att det är vad jag vill som ska avgöra. Men M var tvungen att informera mig om att det är OK att lyssna på mig själv.

Men känner mig fortfarande bortskämd på ett sätt.
Elakt att inte vilja ha något som så många andra säkert vill ha.
Får hoppas att jag kommer in när jag väl känner att det är rätt att göra just då. Och om jag inte kommer in då så får jag banna mig själv då. Men vem vet? Då kanske jag har åkt jorden runt 3 ggr?



Nu har jag precis kikat klart på "Bridesmaids" och jag skrattade gott. Sådan humor har jag. Absolut när man kan se sig själv i vissa scener och tänka hur vårt gäng skulle reagera och bete sig. Ha ha ha!
Klockren film på sina ställen, men alldeles för dåligt flyt i handlingen och den tappade gnistan på slutet.

Nu?

Lyssna på musik och somna gott.. skriva en "saker jag vill göra innan jag dör"-lista. Alla borde nog göra en sådan så att man inte glömmer bort ens egna vilja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback