Uppe, jag lovar

Jag är vaken, jag lovar..

Vaknade vid 05-06 tiden av att det regnade så pass att jag nästan trodde att taket skulle ramla in på husvagnen.
Jag kunde inte somna om heller, utan låg och lyssnade på regnet medan det ökade i styrka för att sedan lugna ner sig lite bara för att lura en.
Jag spenderade dagens första timmar med att kika på film, skrattat som en tok och försökt hitta lite energi som jag kan ta med på jobbet idag.
Vid 09 så slutade det regna, vad gjorde jag då? Jo jag somnade! Mums vad jag somnade gott! Men nu är jag vaken igen då jag ska börja jobba 13 och man vill väll inte komma sömndrucken till jobbet så pass sent på dygnet. Nej nej.
Och nu? Nu har det börjat regna ordentligt igen.. SÅ TYPISKT!

Jag ska spendera den sista tiden innan jobbet med att kika efter resor. Så här vill jag inte ha det! haha.

Kommentarer
Caroline

Jaa ska försöka fixa en riktig bildbomb imrn ;D Tror vi stannar till måndag :) Javisst blir man, bloggen får komma lite efter såhär i sommartid, men de är så praktiskt & enkelt att mobilblogga då tycker jag :)

2011-07-13 | 18:57:21
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback