En tidig en

Ikväll blir det en tidig fredags kväll. Allt för att få dagarna att gå snabbare så att det blir midsommar snart. Inte för att jag gillar midsommar, jag gillar inte att det behövs sådana dagar för att människor ska samlas och umgås. Varför är man så upptagen annars? Så osocial? Iallafall så längtar jag tills dess, då ska jag korka upp mitt jacobs creek vin dessutom. Y U M M I E ! Den största anledningen till att jag ser fram emot midsommar är för att fröken Madelene kanske kommer upp och jag SKA ha fixat korten från resan och lite smått och gott till henne som hon kan ta med sig ner över sedan igen. Latast i världen, det är jag det. Jag saknar dem otroligt mycket nu, Madelene och Emelie, mina reskamrater.

Sedan vill vill vill jag åka ner och hälsa på fröken Madelene i hufvudstaden dessutom, gå på grönalund, bio, picknick, ja vad som hellst. Så mycket som jag vill men så lite jag tar tag i.



God natt, får hoppas att jag kan somna nu trots att jag råkade sova bort en del av eftermiddagen. (vet att det blev en skev mun, men jag verkligen älskar mina ögon ibland)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback