Förtjänar det.

Meen usch vad det var onödigt att vakna i det här stadiet. Jag hade jätte roligt igår, vi grillade, spelade, pratade ända in på småtimmarna.
På vägen hem försökte jag skjutsa Martin på cykeln, det gick inte bra och jag är glad över att vägen är bred. :}

Vaknade ganska glad "vad skönt att man inte blir bakis på rödvin" for genom mitt huvud när jag skuttade ner till köket. När jag ätit frukost och försökte ta mig upp för trappen igen nynnade jag på en annan melodi "iiiingen förståååår hur dåååligt jag mååår". Jag är egentligen inte SÅ bakis, men huvudet mår inte bra. Kroppen därimot mår förträffligt, inga lever skador där inte.

Nu ska jag lägga mig igen och unna mig ett glas cola. Mmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback