Im off

Im off for the weekend. Oh yes! Stockholm.

Imorgon tar jag tåget mot huvudstaden och besöker Madelene en sväng. Kommer bli jätteroligt att umgås lite igen och komma bort ifrån skogen.
Jag har jobbat idag och sedan pillat med biljetter och packning. Men jag är ju sämst på att packa tyvärr, så jag går igenom packningen igen ( för tredje gången) och självklart vill jag ha med mig min nya jacka. "Haha, du vet att det är varmt här va?" Mjo, men det är svårt att förstå när man bor i det kallaste hålet i sverige ;) Man har inte direkt en stark sommargarderob om man säger så. Bli säkert skit bra.

Nej, nu måste jag lägga mig. Upp 06 för vi ska åka förbi sommarstugan och kika lite innan mitt tåg går.


Kommentarer
Caroline

åå hoppas du har en härlig vistelse här :D

2011-07-02 | 13:14:25
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback