Volanger

Volanger, de är vackert. Men jag gillar inte när det är för puttinuttigt.

Ems blev ganska glad över hennes present, Puh! Hon fick 10 par lösögonfransar och två par örhängen. Hon ville ha något användbart och det tycker jag att hon fick ^^.

Ikväll har jag varit till Ems på tårta och förfest. Då jag ska jobba imorgon så var jag "the driver" på ditvägen men hem får de fixa taxi. Trots att det är sportlovsvecka tycker jag att det var otroligt lugnt ute på krogen ikväll, men iofs så åkte jag hem redan vid 00:30 cirkus.. och då kanske många partysugna fortfarande har förfest. Nå ja, det var större plats på dansgolvet åt en annan då, hehe. Och ibland kan det verkligen behövas.



Nu måste jag lugna ner mig så att jag somnar [blir så sprallig när jag får dansa!] nu blir det 3 intensiva dagar och sedan är jag ledig 2.. skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback