Phi phi

Tva av vara dagar spenderades i Phi phi, en fantastisk O dar man promenerar hela tiden. Det jobbigaste dar ar cyklisterna som plingar om att man ar i vagen hela tiden. Haha.
Vi gjorde helt fel nar vi kom dit, vi bokade ett rum via en av turistinformationerna som star vid kajen, det resulterade i att vi hamnade hogt upp pa ett berg ( Up hill cottages, man kanske kunde forsta det av namnet) rummet hade bara en dalig propellerflakt och det kandes inte sakert, sa vi fick ta vara vaskor och traska ner igen igenom hela phi phi for att fa tillbaka vara pengar.
Tillslut hittade vi Banthai guesthouse. Miss Lee ager stallet och larde sig vara namn direkt, en rikigt trevlig dam maste jag saga.
Dock blev man lite lurad att AC'n ingick i priset, men de var man tvungen att kopa till for nastan dubbelt av de priset vi betalade for rummet.. och ja, man blir ganska dumsnal.

Forsta kvallen gick vi ut och partajade hela natten lang, vilket kanske inte var det smartaste och jag tappade min planbok. Haha. Men det var helt klart vart det och jag kan tanka mig att aka tillbaka en natt eller tva. Dagen efter sa var det inte helt pigga flickor i varat rum, men jag och Madde tog oss ut pa stranden. Lite ackligt i vattnet da de ar ganska mycket skrap som flyter omkring, men da tog vi oss en kajak och paddlade ut pa en annan strand, det var underbart!
Vi hade dessutom mojlighet att segla runt on om vi hade velat det, och jag angrar sa himla mycket att jag inte stannade kvar och gjorde det.. det hade varit SA kul! Hm, kanske aker tillbaka.. men denna gangen med AC

Jag Phi Phi



All rights reserved, anvandning av mina bilder utan min tillatelse ar forbjudet.

Kommentarer
Caroline

Ååå va underbart de ser ut! Njut på :D

2011-05-21 | 07:06:55
http://carolinenordens.blogg.se/
mamma

gud va gött de ser ut gumman. älskar dig. njut.

2011-05-21 | 21:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback