Det

Men godmorgon 'Det', jag visste inte att jag gick till sängs med dig...
Bara att hämta borsten och försöka reda ut barret.

Gårdagskvällen var otroligt rolig.
Vi parkerade oss i lägenheten och pratade rese-minnen ochom det pinsamma bravader man fått gå igenom. När klockan närmade sig 22 närmade vi oss Husky.

Säsongens första bowling gick inte allt för bra för min del, men jag kom över 100 gränsen och jag kom tvåa. Antar att det är det bästa jag kommer lyckas göra på hela säsongen. Hade varit så roligt om jag hade vunnit för en gångs skull. Men nej, armarna är så svag. Men roligt hade vi och vi skrattade, tjoade och tjimmade.
Underbart att säsongen äntligen har börjat! Underbara vänner! Nu väntar vi bara in snön.

Nu måste jag försöka få ordning på det som ska kallas hår och åka till jobbet.. önskar att jag fått sova 20 timmar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback