Spelgalen

Sitter och läser om alla de underhållande sällskapsspelen som finns. Att jag har glömt hur skoj det är med sällskapsspel!? Helt sjukt!
Jag vill ha alla.. ALLA. Fasiken, dyrt. Nej, jag ska inte köpa något innan jul.. men efter, då jävlar ;)

Jag vill vara mer social, jag vill det. Innerst inne är jag social.. Men jag blir väldigt tillbakadragen och känner ett visst obehag i 'nya' bekantskapskretsar.. Jag försöker bli mer social. Men mycket har att göra med på vilken sida jag har vaknat. Inte okey.  Och nu jäklar ska jag bli social! Spelkvällar, ja det är ju otroligt roligt. Och man måste vara fler än en?

Kommentarer
Caroline

Jag håller med, mer spel åt folket!

2011-11-22 | 20:04:28
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback