It's time to move!

Idag ska jag flytta!
Okej inte ALLT, men det mesta som jag orkar bära. Yes!
Ems kommer också flytta dit en massa saker under dagen, detta kommer nog bli awesome!
På kvällen kommer Madelene och Magnus förbi och jag ska bjuda dem på middag (hoppas jag) och sedan inväntar vi Ems innan vi går vidare till Husky. Patriks combo (som var med på dansbandskampen) står för kvällens underhållning.

Vet inte om det kommer svänga förbi några fler? Oavsett vad så kommer vi inte direkt ha mycket sittplatser förutom golvet. Och det kommer bli intressant. haha!


Så nu kommer det alltså säkert dröja innan jag bloggar igen.
Eller om jag lyckas klinka fram några ord ikväll?

Kommentarer
Carro

Va roligt! Hoppas allt gick bra m flytten igår & att kvällen blev trevlig :)

2011-10-23 | 08:05:07
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback