Musslor & Namnam



Efter flera timmars packande, flyttande, stönande och stånkande (Varför packar jag så tungt!?) så var jag någorlunda inpackad och hemmastadd i lägenheten så att jag och Madelene kunde påbörja en middag.



Alla komponenterna blev riktigt bra (förutom min frozen mojito, den blev aldrig frozen) och vi blev väldigt mätta och belåtna.
När middagen var färdig kom Verran och Carro förbi. Därefter anlände Magnus, Gustav och Ems.

Sedan gick det snett.
Jag skällde ut en människa som egentligen inte har gjort mig något ont, men som just då fanns där och var väldigt lätt att skälla ut.
Jag slarvade bort mobil, bankomatkort, körkort och garderobsbricka. Men hittade allt igen.
Fick äntligen ett ärligt svar och det kändes otroligt bra. Nu är det bara släppa det.

Men jag hade en otroligt rolig kväll i övrigt och jag tackar de inblandade för sällskapet.
Dessutom känns lägenheten helt ok och jag trivs faktiskt i rummet redan, utan några möbler. Det måste ju betyda något.


Kommentarer
Carro

Mums! Älskar musslor :) Vilken tur att mobil & alla saker kom till rätta igen :)

2011-10-24 | 08:21:24
http://carolinenordens.blogg.se/
Anonym

I love u to kickit! jag är så glad att jag har dej och emelie. nu taggar vi för forum ;P

2011-10-25 | 17:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback