Positivt vs. Negativt

Men hej hopp hallå!

Nu är jag helt slut! Man är borta ca 3 veckor från jobbet och det känns som om det vore år sedan sist. Kände mig som en nybörjare och hade ingen koll alls.
Mycket nytt kommer in i butiken vilket är både spännande och roligt, mycket att hitta plats för och det är så skönt när man lyckas.
Jag kan inte råför att jag kommer på 10 nya saker jag säkert 'måste' ha. Som tur är så kom jag inte ihåg något av det jag trodde att jag behövde när jag slutade, så jag köpte bara det momma behövde.
Men sedan ploppade alla sakerna upp i huvudet på mig medan jag körde hem.

Imorgon ska jag göra mitt yttersta att hålla fingrarna i styr, jag BEHÖVER ju inget egentligen? Så varför är det så viktigt att spendera pengarna hela tiden? Nej, ibland förstår inte ens jag hur jag fungerar.


Efter jobbet har jag umgåtts lite med momma och sedan hämtade jag ut biljetterna. Detta kommer bli awesome!
Fick information från IKEA på posten, att det endast är ett preliminärt leveransdatum man får och att de ska kontakta en 1-3 dagar innan leverans. Förut har de ringt när de är i området och behöver vägbeskrivning. 
Hur troligt är det att de kommer ringa flera timmar innan då? Oh well, huvudsaken är att det levereras i helgen. (Vet att jag tjatar, men min hälsa hänger på detta... nästan)

Just ja, klantarslet (dvs jag) valde fel skor imorse, skulle vara lite färgglad och tog ett par röda fina skor.. som dödade min hälsena! CRAP! Haltar som en idiot och vill nästan dra fram underläppen. Vet inte riktigt vad som är felet men kände att skon hade en ond punkt, så den har pressats mot hälsenan.  Försöker få hälsenan att 'slappna av' med hjälp av en s.k Heat lotion och hoppas att det funkar. Inte lätt att vara snabb med en ickefungerande fot..
Nu när jag tänker efter kan senan ha varit överansträngd från vikterna jag hade på benen igår dessutom, och skon fick den att bli öm? Oj oj..

Kommentarer
Maria Sj

Du och jag har shoppingförbud serru, så här handlas inte en pryl... fast ljus räknas inte in i förbudet är det bäst att tillägga för det "behöver" jag köpa idag... =)

x

2011-10-18 | 09:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback