Sorg

Jag har haft en jätte bra dag på jobbet, har fortfarande ont i foten men det funkar.

Efter jobbet åkte jag till min älskade syster och blev bjuden på några koppar te. Mysigt var det och jag kände mig någorlunda avslappnad, brukar alltid känna mig stressad.
Efter fikat var det dags att lyssna på trubadur på Cineast café och äta lite gott.

Nu när jag kom hem så fick jag veta att en av de underbara valpar som min älskade tussi fick blev påkörd igår. Åh..
Usch.

Jag önskar mig en valp i julklapp.
Thats all I want.

Kommentarer
Maria Sj

hm... jag hade oxå velat trubadura... men visste som vanligt ingenting om vad som händer på byn, du må ju uppdatera mej lite... ;)

x

2011-10-21 | 00:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback