Välkommen tillbaka

.. Jäkla halta lotta!

Fy fabian vad jag har haft ont idag! Inge skoj alls faktiskt.
Igår innan sängdags (haha, älskar det ordet) så smörjde jag smalbenen ordentligt med heat lotion, smalben och fot så att det skulle värmas ordentligt i hela lederna. Och det var helt okej de 3 första stegen jag tog på morgonen.. men sedan? AJ.

Halta jag är kvar för att stanna som det ser ut, och jag HOPPAS att jag kan få gå i klackarna på lördag iallafall, för jag vill så gärna inviga dem.. håller mina tummar.

Jo, IKEA ringde idag.. Sängen kommer inte levereras på fredag vilket fick min underläpp att skjuta ut. Nepp, de kommer på tisdag istället. Jahapp. Skoj.. Men ja, det löser sig ändå för jag tar dit en resesäng under helgen istället då. Ska provligga den imorgon eller ngt och se om det kanske är lika bra att ta en madrass på golvet. Haha.

Hm.. och när det gäller mitt icke-shoppande idag så gick det sådär..... inga kommentarer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback