Nollfem

Vilken underbar helg.

Slutade vid 16 på fredag, och direkt när jag kom hem till vårt tomma hus så bjöd jag in mig själv på middag hos Madelene. Åh vad mysigt det var. Blodpudding serverades och det tycker jag faktiskt om. Mums.
Sedan efter middagen så testade vi mina nya jeans och tog oss en lång promenad. Åh vad skoj det är att gå med någon. Det går så mycket lättare då.

På lördagen sov jag ut. Dock hade jag råkat ställa väckarklockan på 05, så det blev lite jobbigt när jag var tvungen att gå upp och stänga av den. Klockan står självklart en bit bort från sängen så jag inte ska kunna försova mig. Haha. Tack för den Kristina.
Efter sovmorgon tog jag mig en promenad och handlade lite ingredienser till ett otroligt gott lingonbröd som jag fått recept på från en av mina kollegor. Underbart gott!
Vid 18 tiden anlände kvällens gäster, Ems och Madelene, för en kräftskiva. Åh vad gott det var, vad mätta vi blev! Mmmm, yummie.
Till efterrätt gjorde vi choklad fondue med massa färsk frukt, det satt inte heller fel förstår ni.



Idag har jag besökt mormor en sväng och sedan legat i soffan. Inte på grund av alkoholen från igår, nej, på grund av ' atcho atcho prosit' som bosatt sig i min näsa. Fy vad tråkigt om jag ska bli förkyld nu!? Nej det accepterar jag inte.

Nu ska jag planera lite inför Turkiet resan som går av stapeln redan om två veckor. ÅÅÅH!
Kort väntetid uppskattas av mig!
Men egentligen borde jag sova, då jag ska jobba imorgon igen (jag är en lyckansost) och bör kliva upp runt 05.. så time to sleep!

Guten nacht.

Kommentarer
Caroline

mums, gott m kräftor :D

2011-09-20 | 18:56:20
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback