Re.L.ax

Fråga mig inte om titeln. En ny stavning på avkoppling helt enkelt.

Jag jobbade 07-18 igår, 07-16 idag och kommer även jobba 07-16 imorgon. Härliga tider, men trots det så är jag helt slut när jag kommer hem.
Jag är INTE van att kliva upp 05 på mornarna ska jag tala om för er.
Det kanske känns lite väl ambitiöst att vakna 2 timmar innan jobbet, men jag bor trots allt en halvtimmes bilfärd ifrån jobbet. Och jag är en inbiten sengångare vilket inte direkt hjälper på mornarna.

Igår efter jobbet stupade jag i sängen nästan direkt. (Iallafall direkt efter att jag gottat mig med chips osv, tyckte jag var "värd det".)
Idag gottade jag mig i ännu fler saker: dricka, chips, choklad och ett glas rött vin. Mmmm..
Jag ska alldeles strax sätta igång med träningen igen, men just nu gottar jag mig. Jag har som sagt ingen brådska.




Medan jag njöt av mitt glas vin så unnade jag mig en stund i min "hemma jacuzzi" som jag fick av min älskade mor i julklapp. U N D E R B A R T!!
Det är inte ofta jag använder den, men usch vad bortskämd jag känner mig när jag väl gör det. Vilken avkoppling.

Nu hänger ögonlocken ner till knäna och jag ska lyssna på stormen som är på andra sidan av mitt sovrumsfönster.
Jag gissar på att jag kommer sova gott, vad tror ni?

Kommentarer
Caroline

tack, ja vi hade verkligen de underbart.. såå härligt!



så härligt med att bada, spec med ett glas rött ;)

2011-09-07 | 07:22:05
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback