Trash, just trash

Åh känner mig som en påse skit just nu.
Har hundra saker att göra men skjuter upp det och jag vet att jag kommer få ångra det djupt. Oh well, är huvudet dumt får kroppen lida.

Idag har jag inte gjort särskilt mycket, mestadels deppat för mina fula utslag i ansiktet. De har kommit och gått hela sommaren och jag trodde att de berodde på allergi, men så är nog inte fallet då jag inte ätit jordgubbar osv sedan början av sommaren.. Men imorgon ska jag in på sjukhuset så de får ge mig en diagnos på vad det kan vara, SÅ trött på att försöka sminka över bullar i ansiktet. nej..

Jo.. det går inte så bra med packningen heller, känner mig omotiverad? Ser fram emot att åka, men fattar det inte riktigt. Och bara jag är där känns det ju bra.

Nej, grinig och less, allt på grund av de här förbaskade utslagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback