Ugly truth

Vart tog den vackra brännan vägen? Jag ser ut som ett spöke i ansiktet igen. Åh vad deprimerande!
Suttit och kikat på sista minuten resor nu på förmiddagen. Sitter och väntar på att Madelene ska kalla över mig på influttningsfika. Haha.
Riktigt sugen på att spendera lite pengar på en utlandsresa. jag har trots allt en extra lön på ingång.

När jag väl kom på den idén så var jag tvungen att skriva en ikea lista. Allt jag behöver/vill köpa (lite onödigt tjafs hamnade på den listan också.. det måste jag erkänna.
Men trots att det blev en ganska hög summa (jag behöver köpa en säng..) så känns det helt okej jag kan vrida och vända på ekonomin så att det finns liiiite spelrum..


It's Monday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback