Disträ

ÅÅÅÅH! 14 dagar prick!
Jag har resfeber! Hur ska jag klara av att vänta ytterligare två veckor innan jag får släpa iväg väskan?
I really don't know!

Idag vaknade jag utvilad och riktigt nöjd, jag har nämligen fått sova utan att ställa en väckarklocka! wooho. No more! Vaknade dock 07 av gammal vana, men det gör inget för FASIKEN vad underbart det är att vakna av egen maskin. Inte sant?

Jag har haft lite fullt upp de senaste dagarna och har faktiskt börjat pilla på en ny design. Dock blir den inte som jag vill och då skippar jag att använda datorn tills frustrationen blir mindre. Är mer aktiv på instagram faktiskt.

Dagen har spenderats med en tur till arbetsförmedlingen, och jag har aldrig behövt sitta där och prata så länge! Värsta frågan man kan få är väll 'vad vill du bli/jobba med. Vad är ditt mål?'. Visste jag det skulle jag ju kanske plugga eller försöka sträva mot det?
En fantastisk lunch på Cineast med M fick det bli.. mmmm.. LANGOS! Och sedan målade vi naglarna och planerade packningen inför resan. Haha, tjejigt eller vad?
Tror att M har resfeber hon med för nu har man väntat så länge på att det ska bli av.. ooh.

Nu ska jag skutta ner till Mami och hålla henne sällskap ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback