Grovt

Vaknade med en känsla av att ha sovit bort hela dagen, men klockan hade endast passerat 07.30. Wierd.
Spenderade förmiddagen med att städa toaletten i lägenheten och jag blev lite smått tokig på att dammet flyttade sig på kakelplattorna. Men tillslut hade jag duschat både mig själv och väggen vilket blev ett okej resultat på väggen och jag blev en svordom eller två lättare när mina fötter fick sig ett bad.

Hälsocentralen ringde tillbaka till mig idag, exakt en vecka efter det att jag talat med dem senast ang allergi test. Jag blev positivt överraskad över att de överhuvudtaget ringde tillbaka. Men antagligen hade de noterat en felaktig siffra på mitt mobilnr. Så jag blev riktigt imponerad över att sköterskan hade luskat ut mitt telefonnr om de visar ett sådant engagemang så orkar jag inte trilskas om att väntetiden är lite för lång.
Men trilskas lite över resultatet kommer jag göra för de ansåg nämligen att det var lika bra att utsätta sig för allergi-risken istället för att ta ett test?
Schyssta klubben.
Då ser de alltså hellre att man åker in akut och kostar multum än att ta ett litet allergitest? Mja, jag hade hoppats på att det skulle vara mer humana än så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback