What to do

Haft lugna dagar på jobbet, alldeles för lugna faktiskt och många timmar har jobbats på egen hand vilket inte gör så mkt.
Nu är vi inne på säsongens sista vecka vilket innebär att jag snart är arbetslös.. igen.
Jag blir tokig av det här ovetandet som alltid kommer den här tiden och nu har jag inte hört något från mitt andra arbete som jag har jobbat på de senaste 3 somrarna. Detta känns riktigt jobbigt. Vad ska jag annars göra?

Ansökningstiden för högskolan har gått ut vilket egentligen inte gör något, om jag ska studera ska jag vara beredd att flytta dit. Än så länge har jag inte känt en önskan om att flytta så därför känner jag mig omotiverad att söka skola igen.
Distansstudier är inget för en sådan person som mig, noll procent självdiciplin.
Det jag därimot känner är att jag skulle vilja vara utbildad till NÅGOT. Något som jag vet att jag kan, något behövligt, något som ger mig en möjlighet till arbete.


Vad ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback