Oh..

Gråa trista bilder från en grå och trist dag!
Fåglarna skuttade runt i hela björken för att hitta skydd från skyfallet.. få av dem förstod att de behövde komma närmare stammen för att undkomma regndropparna..

 
Vet inte hur många gånger jag vaknade av regnet idag på morgonen. Och jag orkade inte vakna utan bara vände på mig och somnade om..
Jävla väder.
Kroppen har inte vaknat ordentligt än så det känns skönt att det är dags att vända sig mot sängen igen.
Imorgon, då hoppas jag på uppehåll. Så kanske man kan plocka lite bär? Det vore skoj!
{haha, skoj? Vem försöker jag lura? Nej skoj är inte rätt ord... behövligt.)
 
Idag åkte jag till sveg för att träffa Maja och fixa några ärenden men sedan har jag och lilltjejen bara gosat och lekt lite.
Ingen rolig dag direkt.
Imorgon, då jävlar ska jag på gymmet igen. Trodde att jag hade tröttat ut musklera igår när jag var där, men har inte tillräckligt med träningsvärk för att det ska räknas, så på't igen bara!
 
 

Kommentarer
Michaéla

Du kanske vet om det finns hallon att plocka nu? Eller är jag för sent ute?! :)

Svar: Det är så typiskt, för vi har inte fått så mycket hallon på våra buskar i år tyvärr :( Men jag hoppas på att de ska dyka upp snart. Tänkte mestadels på hjortron faktiskt, vore gott att ha lite sådant. Vet du om det finns några ute i skogarna? :) Kram!

2012-08-22 | 09:15:31
http://michaelaarehn.blogg.se
Michaéla

Nej, jag hörde någon mer som sa att hallonen verkar komma senare i år. Och de enda bär jag kan plocka med min otympliga "lilla" mage får nog bli hallon och vinbär, haha =)
Men jodå, hjortron har jag hört att många har hittat en hel del. Kanske inte rekordmycket men det verkar i alla fall finnas :) Kram

2012-08-25 | 19:13:00
http://michaelaarehn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback