Säg aaaah

"Behind the scenes"-bild.
Sådär ser det ut när jag tar egobilder, Stativ, spegel och lite damp.. det kan bli bra ibland.
 
Idag har jag jobbat! Älskar att jobba på $ för det känns liksom inte som ett jobb. Jag antar att det beror på att det är min favoritaffär, att ingen dag är den andra lik och att mina kollegor är så fruktansvärt underbara och härliga.
Och när man bjuder på sig själv, det gillar jag!
 
Det värsta är väll att man konstant hittar nya saker som man vill ha när man packar upp nyheter på jobbet. Idag hittade jag en massa bra saker ska ni veta. Bland annat kollegeblock som jag förhoppningsvist snart kommer få användning av.
Farligt att jobba på en affär, absolut om man heter Kristina och är en pryl-shopaholic.
 
Fan Kristina, inte nog med att du inte har karaktär så att du kan hålla koll på pengarna, du kan ju inte gå och lägga dig i tid heller..
Ja, sådär låter det i mitt huvud.
 
Godnatt mina kära!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback