Smultron

 
Haft en underbar helg med min lilla goseknul då jag varit hundvakt. Mams bestämde sig för att åka till sommarstugan över helgen och det gjorde inte mig någonting. Jag vill ha qualitytime med min lilla tös.
Känns som om jag går miste om så mycket varje dag när jag är ifrån henne då hon oftast är trött och helt slut när jag kommer hem.
Iallafall hade jag en jättebra helg utan countryfestivalen som höll låda i Vemdalen.
Jag och K hade myskvällar och på lördagen kom Madelene hem till mig på middag.
Jävligt god kött-fondue, om jag får säga det själv.
Sedan hjälpte jag henne att färga håret och det blev som en annan Madelene direkt. Strålande.
 
Igår på morgonkvisten delade jag och Kelah på ett strå med smultron.
Lilltjejen älskar alla bär som hon får smaka på, lika ivrig som om det vore de "vanliga" godisarna.
Vilket är riktigt roligt och intressant.
Hon kanske kan bli en blåbärshund? Eller kantarellhund.. eller HJORTRON!
{Och ja, jag vet att kantareller inte är bär.. jag bara öste ur mig alla ord jag kom på..}
På tal om hjortron, jag ska nog försöka ta mig i kragen och gå ut på hjortronjakt någon dag.. underbara bär det är.
 
Nu MÅSTE jag sova. Huvudvärken tar kol på mig..
 
Dagens positiva: Världens bästa Maja är tillbaka på jobbet  ♥ Underbaraste finaste Maja!
 

Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. dom är såååå goa och mysiga :D Tack <3

2012-08-14 | 21:59:37
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback