Typical

Kelahs kompis, hon har två favoriter. den här på övervåningen och en tvättbjörn på bottenvåningen ♥
Det här med att bara vara inne, det gör det svårt för mig att inte vilja gotta mig. Gah!
Just nu skulle det inte sitta fel med en skål med popcorn, men nej, jag får nöja mig med gott te istället.
 
På tal om te så är jag helt frälst i chailatten som vi drack i mora igår. Kan inte glömma den ärligt talat. I need to know how to do it.
Synd att det är långt till närmsta stad, för häromkring är det dåligt utbud av fairtrade och yogi te. Sådant te är så mycket godare än det vanliga tråkiga teerna som säljs överallt.
 
Legat uppe på rummet hela dagen idag på grund av knäna, känns som om jag har spikar i dem så jag undviker gärna att gå ner.
Lagom typiskt att de hörde av sig från jobbet idag. De ville att jag skulle hoppa in 3 dagar men jag var tvungen att säga nej både idag och imorgon då jag absolut inte kan gå. Två dagar som går förlorade och det gör så ont att säga nej.
Jag vill inte säga nej, jag HATAR det. Men jag måste vara återställd på lördag! På lördag fick jag jobba och jag vägrar förlora en dag till.
 
Men oavsett vad så börjar jag min andra period på jobbet nästa vecka vilket gör mig alldeles varm inombords.
Så egentligen behöver jag inte känna panik av att jag är skadad nu, då jag vet att jag har fler möjligeheter att jobba med dem.
 

Kommentarer
emelie

Aaahhh, men gud. Chailatte. OMNOMNOM.
Jag har ju gått över till kaffe igen för att lindra sötsug.. Smakar sisådär asså :/

Svar: Ja bannemig vad gott det var! Jag har bara smakat någon gång, men det där, det där var nog en riktig chailatte det. Ja, om jag dricker kaffe kan jag inte sova på natten.. så jag tar hellre lite sött isådana fall ;)

2012-08-31 | 19:40:41
http://makeitalone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback