Closer and Closer.

Guess what!?

Om ca 3 veckor (eller kanske 4) fyller jag 25! Oh yes, känner mig lite nojig och kommer säkert snart börja gå en extra vända till spegeln för att kika efter gråa hårstrån.
Haha.

Iallafall så har jag varit inaktiv här för att jag har varit aktiv på andra ställen. De senaste dagarna har jag haft lite smått magvärk för min kommande födelsedag, varför? För att nu ÄNTLIGEN kommer jag ha en födelsedagsfest.
Den här festen har jag tjatat om sedan jag var 15-16. Kanske inte just DENNA festen, men jag ville ha en födelsedagsfest.. när jag fyllde 18, 20, 21.. ja ni fattar.
Nu har jag äntligen tagit tummen ur och fixat en lokal.
Jag har bokat, ringt runt, diskuterat, ojjat mig, gett upp, blivit förbaskad och nu äntligen nöjd.

Idag gick nämligen inbjudningarna ut till lite av folket. Folket som jag umgås med och som jag hoppas vill komma. Sedan vet jag att jag inte har bjudit en massa som jag vill ha med, men denna festen är 'My treat' det vill säga att jag kommer bjuda på välkomstdrink, lite mums, buffé och det tycker jag är ganska generöst.
Dessutom kan man inte bjuda ALLA.
Har lite panik över att någon ska ta illa upp.. Åh. Hatar när folk blir besvikna på mig.. Ännu värre om alla tackar nej. Då sitter jag där mitt i en lokal, med en massa mat, helt själv.

Nej det går inte!

Kommentarer
Caroline

åh va roligt!! älskar att planera fester :) ska också styra upp 25 års fest snart :D vi börjar bli gamla, hehe!

2012-01-12 | 18:35:54
http://carolinenordens.blogg.se/
Luzen

Önskar SÅÅÅÅÅ att jag hade kunnat vara där å fira dej tillsammans me många av våra närmsta gemensamma vänner. Saknar er alla nåt så fruktansvärt :(! Men tyvärr så är det min jobbhelg JUST den helgen, såklart... STOR FET SUUUUCK!!!! Å dom som blir sura över att du inte bjudit dom, ja det är deras problem isf å dessutom så om dom inte kan förstå det så kanske dom inte är så bra vänner ändå. Jag är hur glad som helst över att du bjöd mej å det SUGER att jag inte kan komma. Fatta va jag vill!!!! Älskar dej min vän <3 Puss

2012-01-13 | 09:09:05
http://luzzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback