Im shaking my head..

OOOH!
Vilken kväll, vilken underbar jäkla kväll jag hade igår!

Okej, jag hade druckit några redbull för mycket men ooooh, vilket härligt tryck det var på dansgolvet.
Inte alls som på fredagen och det var en massa underbara människor där dessutom {inte bara jag och Madelene].


Nu idag har jag dock lite ont här och där.. Jag börjar bli gammal antar jag för jag är otroligt stel i nacken och axlarna. Varför? För jag såg ingen annan som slängde lika mycket med ben och armar som jag igår, Jo kanske Emilia då, men annars? Nope!
Haha.

Det jag älskar mest med att gå ut på skalet är att ingen förstår att jag är nykter, jag är speedad och taggad som tusen bara för att få dansa till öronbedövande musik, bland underbara vänner & en massa människor som inte känner mig eller kommer lära känna mig. Awesome!

Bara tanken får mig pepp på att gå ut igen.. och igen.. och igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback