Kladdisar

Vilken kväll.

Natten spenderades på Vemdalsskalet och jag måste säga att det var en av de snabbaste turerna dit. Inte alls lika party som det brukar. Kan dock bero på att de endast hade lilla dansgolvet öppet (fail!) och inte alls fagra/trevliga människor där.
Okej, det var fult sagt, men ja, blev less ganska direkt.

Första karln som tog kotakt verkade vara döv eller så ville han bara inte förstå ett nej. Eller inte endast ett nej. Både jag och M sa nej säkert 20 ggr sammanlagt så tillslut var vi tvugna att gå därifrån.

Nästa karl försökte vara 'wingman' till sin kompis. Bara det att kompisen lika gärna kunde ha varit min eller Maddelens pappa.. så pass på den.

Tredje karln som kom fram ställde sig 10 cm ifrån och skrek: VARFÖR ÄR NI SÅ BLYYYGA? när vi dansade loss. WTF? Vad var det för fel ikväll egentligen?

Imorgon hoppas jag att de öppnar upp stora dansgolvet så att man inte behöver vara så nära... hm.. sådana människor.
Utöver det hade jag jätte skoj!



Just nu ligger jag och är övertrött. Precis kikat klart på 'Crazy stupid love' så jag har legat och skrattat och dregglat om vart annat.
Nu är jag dock beredd att lägga mig så att det blir morgon snart. Gofika på jobbet står på schemat och kanske något åk? Annars kanske en tur på skotern? Iallafall vill jag träffa min kära mor imorgon, saknar henne ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback