My wishlist



Då jag förbereder mig för min födelsedag så tänkte jag infomera mina närmaste vad det är som ligger på önskelistan iår. (som bara är riktlinjer.. med vissa pikar)

Sällskapsspel! {Jag vill ha mer spel, spel med spelplan. HÄR]
Boxningsset ♥ {Påse och handskar finns HÄR & HÄR]
Träningsset {Ett mjukisset vore inte helt fel HÄR eller fodrat overallställ som man hade när man var liten..]
Lite skor, love love love {Finner man också HÄR och HÄR]
Serie Box. {Serier är aldrig fel, absolut inte klassiker som dessa. Gärna hela boxar]
Stor Högtalare/musikspelare ♥ {Den här är jag absolut kär i! Awesome! HÄR]
Ett snowboard case ♥ {Behövs verkligen!! Så jag inte repar sönder bilen. HÄR eller på Bjr skidshop]

En tur till Ullared skulle inte sitta fel.
Hantlar, kettlebell, nya gympadojor, ett kari traa underställ (iallafall en överdel i ull)
Eller en sväng till London, Berlin, Paris, Italien, Åland.. eller ja, ni fattar.

Vet att detta är mycket att be om.. men hellre att ni får ett hum över vad jag önskar mig.
T.ex så är hantlar ett hett tips också, träna träna träna.

Kommentarer
Zarah-Lou

De där Timberlandbootsen har jag velat ha i flera år! Så jäkla snygga! Väldigt bra pris på din sida oxå! :D

2012-01-19 | 17:50:14
http://blogg.zarah-lou.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback