Det här med torsdagar..

 
Gaaah vad jag sov inatt!
Råkade vist somna redan vid 19 tiden igår.. och sov till 08?? Vad hände?
 
Jo, det kan vara så att jag råkade vara vaken lite för länge på natten innan.. och sedan vaknade Kelah med jämna mellanrum för att få gå ut på en kisspaus.. Så jag sov max 3 timmar natten innan. Antar att jag tog igen lite sömn inatt..
 
Ni kanske kommer ihåg att jag var nära att få ett nervsammanbrott när jag insåg att strömadaptern till miniklumpen gick sönder?
Jag beställde en från net on net som VERKLIGEN inte passade! Snacka om att axlarna sjönk ca en meter när jag insåg det.
Så jag gjorde det jag skulle ha gjort från början.
Jag ringde Dustin och berättade att strömadaptern hade gått sönder och jag hade haft datorn ganska precist ett år, så den underbara människan som jag pratade med (caroline? josefine? vet inte, en otroligt snäll tjej!) skickade en ny adapter till mig! Utan kostnad! Antar att jag hade garanti kvar ♥.
 
Lycka!
Snart kan jag förhoppningsvist använda min lilla miniklump igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback