Night




Ovanligt färgsprakande bilder. {ordvits! haha]

Haft en lugn kväll utan fotboll. Hade faktiskt velat se denna matchen men vår TV här i stugan ville inte visa den. Jag såg en sekund av matchen. Sedan hävdade den att den inte hittade några signaler.. My ass!
Taskmört.

Istället tog jag mig ut och klippte endel av gräset. Resterande fixar jag imorgon om det inte regnar.
Det var nästan för blött nu också, för det blev för tungt för motorn flera gånger. Men envisa jag fixar ändå.
En svordom eller två så funkar det!


Nu har jag grillat korv och knäppt bilder på brasan.. korven var inte alls så god som jag mindes att det var. Grillad korv är ju en stor del av barndomen.. men nej, det var inget att hänga i julgranen. Gott? Ja, men inte alls sådär supersmarrigt som jag tyckte förr?
Bläh.
Jag håller mig till mina äggmackor!

Nu ska jag sussa, har dragit ut på det alldeles för länge.
Förståeligt då jag sov nästan 14 timmar natten till idag.. ooh.

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback