Tävlingen är avslutad

Tävlingen avslutades idag 12.00 så jag har tyvärr bortsett från de kommentarer som kom in efter utsatt tid.


Vinnaren blev Caroline! GRATTIS! Jag kommer skicka ett mail till dig :)

Hennes motivering var:

".. Och borde vinna eftersom jag i princip aaldrig använder nagellack. Säkert 5 år (!) sedan jag använde det sist. (åtminstonde på fingrarna, på tårna kommer det nån färgklick då & då;) Men nuså, hör & häpna så börjar jag misann få lite nagellackssug och vill liva upp mina fingrar med en härlig färgklick. Därför borde jag vinna, så jag får en lite extra spark i baken att sätta lite mer färg i vardagen."


Och självklart vill jag att du ska bli förtjust i färgsprakande naglar!


Återigen, GRATTIS!


Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Aaaw snutte <3 önskar jag kunde lagt in länken tidigare så fler hann vara med, men jag jobbade :(( hihi klaaaart jag är intresserad, allt gällande lack är jag nyfiken på <3 gullig du är.

2012-06-14 | 14:53:45
http://candis.se
Carro

hihi ååh, va roligt att jag vann! jag som aldrig vinner :D woho :D

2012-06-14 | 15:30:41
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback