Mår lite illa..

Åh nu är vi proppmätta och precis hemkomna från ännu en underbar middag på Grizzly grill & bar. M U M S.
Jag unnade mig täljsten och ett glas Jacobs creek. Det är ju kärlek det.

Nu har jag hunnit sitta och slänga upp några fler grejer på mitt tradera men nu grusar det i ögonen och jag mår lite illa av att slänga ut alla mina fina kläder till ovissheten. Usch.
Jag vill ju behålla dem, men använder dem så sällan att de hinner samla en decimeter med damm mellan gångerna, så kan vi inte ha det.
Så därför tänker jag tacka för mig för ikväll och slappna av framför ett avsnitt av "The Mentalist" Den serien är ju underbar!

{Samtidigt ska jag unna mig en portion sorbet som min syster hade sparat åt mig. Trots att jag egentligen inte orkar]

Godnatt mina kära.

Kommentarer
Luzen

Skulle det kännas lite bättre om den blommiga jackan fick ett nytt hem hos mej =)? Hihi... tycker den va såå himla fin så jag har lagt ett bud =)... puss <3 <3 <3

2012-03-10 | 13:00:48
http://luzzis.se
Luzen igen

Eller jag tog köp nu menar jag hahaha :-p...

2012-03-10 | 13:14:30
http://luzzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback