My skin



Denna gör susen för min hy! I LOVE IT! Fick den som en gåva av Yves Rocher när jag gjorde mitt förra köp och den gåvan gör mig babylen!
Jag gillar inte att smörja in ansiktet på morgonen så jag kletar in nyllet på kvällen och njuter hela natten lång. På morgonen är hyn redo för mina torra produkter som behövs för att hålla ansiktet på plats under en arbetsdag.

Krämen: är väldigt återfuktande, luktar helt okej och är väldigt dryg.
Jag hade önskat att den luktade mycket godare men den gör sitt jobb och det är trots allt det viktigaste!

Har ni möjlighet att testa så tycker jag att ni ska det.
Krämen känns väldigt fet första gångerna man smetar på den, men den sjunker in väldigt bra under natten så på morgonen känner man sig fräsch.

Yves Rocher, underbara produkter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback