Värme

Sitter och försöker varva ner med en film. 'Harry Potter and the deathly hallows part 1'.. igen.. Återkommer alltid till den här filmen. Vet inte varför.
Njuter av ett glas rött och surfar runt och slänger ett getöga på filmen. Sådär som det ska vara, en onsdagskväll.

Imorgon är jag äntligen ledig, eller ja, äntligen ledig flera sammanhängande dagar. Det känns alltid bättre än att ha en dag här och där för då hinner man inte slappna av.
Så nu försöker jag slappna av helt enkelt.

Jag har dock haft turen med att ha lugna och bra dagar på jobbet. Har gäster som jag har fått bra kontakt med och återkommande gäster som minns mig från tidigare säsonger.
"Åh vad roligt att du jobbar i år också, du är så glad och hjälpsam"
Att någon minns att man träffats tidigare gör att man rätar lite på ryggen och man blir lycklig..are.
Idag hade jag dessutom en kvinna som berättade vad hennes 3 åriga son hade sagt efter det att jag hade hjälpt dem i liften
"Mamma, den där tjejen ÄLSKAR jag"
Åh vad mitt hjärta smälte när jag hörde det! Jag önskade att sonen hade varit där så att jag hade kunna sno åt mig en kram. Underbara unge! ♥
Jag ÄLSKAR den sonen också, för han gjorde min dag. Hur länge sedan var det som en annan sa något så gott om en annan människa? En människa som man kanske inte ens känner?
Det bästa var att han var 3 år, barn säger ALLTID sanningen. haha.

I övrigt har jag sålt en massa saker via tradera, fler än vad jag trodde. Härligt! Imorgon ska jag köpa fler frimärken så att jag kan fortsätta med mitt pos-arbete.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback