När det regnar

Så regnar det!


FOTO: Koh phi phi 2012.

Så här fint väder som det är på bilden är det VERKLIGEN inte här nu.
Nej de senaste 4 dagarna har det varit molningt växlande med spöregn. Blöh!

Igår spenderade vi typ hela dagen i rummet och köpte hem filmer.. Idag siktar vi på weekendmarket åter igen och hoppas att regnet håller sig borta.
Jag ska dock hålla fingrarna i styr. Kan nog inte packa ner så mkt mer i väskan har en känsla av att den redan nu toppar maxvikten.


Håll i hatten: när jag hör infon från er där hemma hur soligt och varmt ni har det, så är det nästan så att jag avundas er. Men bara nästan..
Det här är mitt andra hem., Känns liksom gött att vara här med. Men lite solsken skulle vara gött.. otroligt gött.
Vill INTE komma hem och vara lika blek som när vi åkte hit. Not accepted.

Nej, nu ska jag försöka andas lugnt medan jag svär tyst över vädret. Happy thoughts var det ja...

Kommentarer
mor

Hoppas verkligen ni får några fina dagar innan hemfärden ;)

2012-05-27 | 19:54:56
mor

Du får börja afimera sol 7 ggr ;)

2012-05-28 | 05:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback