Only 5 days



God morgon!

Igår hade jag ställt klockan på halv 8 så att jag kunde ut och gå med Madelene direkt när hon slutade jobba. Vi promenerade 6 km och gymmade ca en timme? Armar och mage, usch vad jobbigt det var! Det jag hatar med gym är att de har speglar överallt.. vill jag se mig så går jag till en spegel, när jag gymmar vill jag inte se.. Fast jag förstår att de är till för att man ska hålla koll på hur man står osv.. men ja, jag har ett hat-förhållande till speglar. Bläh!

Jag och M hade en mysdag igår, först träning, frukost på caféet, lite skoshopping för M's del och en mjukglass. Avslutade det hela med ca 3 timmars solande på M's balkong! Wunderbar! Men idag ser jag ut som en kräfta.. oups.

Igår när jag kom hem somnade jag tråkigt nog, och sov fram till halv 8 idag. Jag gillar inte att jag sov så pass igår, men det faktum att jag vaknade i 'rätt' tid idag gör så att det känns bättre. Antagligen tog solen all energi från mig.

Idag har jag promenerat igen och jag MÅSTE köpa nya skor! AJ! Har antagligen slitit ut hälen på skorna jag har nu, för de ger inget stöd utan skaver. Mja.
Det får bli ett senare problem när jag kommer hem från resan.

Idag är en det ynka 5 dagar kvar! LOVE!

Kommentarer
Anks

mmm ser gott ut!

2012-05-19 | 12:07:04
http://sriwanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback