Sött och surt

 
Idag har varit en ganska jobbig dag som har varit svår att smälta.

Sista dagen på jobbet vilket innebär att jag har varit lite off på grund av det. Jag vill umgås med mina kollegor varje dag! För så skoj har vi!
Och vad lyckas jag med sista dagen på jobbet? Jo spräcka byxorna! "Men hej tjockis" men det kan man dock förså då jag har använt de byxorna några veckor, varje dag. Och sprungit/gått ganska många kilometer i dem.
Men ja, o man kortar ner allting så: försov jag mig (inte så att jag kom försent, men min morgonrutin gick åt skogen), spräckte ett par byxor, kvaddade ett par leggings, var en PMS-kossa, slutade på jobbet & fick fel adapter till daton.
Det positiva var lunchen hos Madelene efter jobbet och att jag fick se en jättefin film från min barndom. Ja, det har gått upp och ner kan man säga.
Ett tips, bråka inte med en PMS-kossa som fått alldeles för lite sömn!
 
Men nu, nu ska jag sova! Ända tills Kelah väcker mig imorgonbitti.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback