Orofluido.. are you crazy!?

Dofta gott när det är som bäst!
 
När jag kom hem efter ett extra långt pass på jobbet så stod ett "paket" på bordet och väntade på mig!
Joakim har länge berättat att han beställt en present till mig men att det flera gånger blivit fel så han har ändrat sig och skickat tillbaka. Men tydligen {woooho!} så var detta rätt.
 
Jag trodde att det var skor som gömde sig under handduken { handduken agerade som presentpapper] men jag insåg efteråt att det skulle ha varit alldeles för höga skor..även för mig.
Det var helt oväntat att få Orofluido shampo och balsam! Och över en liter dessutom! Jag blev helt lyrisk, det luktar så frukansvärt gott!
Håret känns mycket friskare efter att jag använt det dock måste jag verkligen klippa bort minst 5 cm då håret ser ut som ett skatbo efter 10 minuter.
Men om man glömmer den lilla detaljen så är det helt fantastiskt! Underbara karl! ♥
 
Förutom de gigantiska flaskorna med Orofluido så fanns det en liten godispåse med massor av fina saker. Nagellack, hudkrämer & självklart hårkrämer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback