Alarm

Jag blir tokig på mig själv! Jag försöker få en rutin, men jag lyckas inte. Och jag har ju haft en jävligt bra rutin förut absolut så att jag har haft tid att skriva här om saker som jag vill skriva om. Men nu.. nej.
 
Jag har pysslat lite på hemmaplan den senaste veckan/veckorna (när skrev jag här senast egentligen!?) och har varit väldigt fokuserad på att få det klart så att jag inte lämnar ännu ett projekt halvdant.
Jag tror att det är en av mina stora nackdelar, jag påbörjar saker med stort engagemang och sedan svalnar idéerna och lusten att slutföra projektet är borta.. och så står jag där med ett projekt som inte alls blev lyckat.
Men nu har jag iallafall avslutat ett projekt och det är jag riktigt stolt över (dock blev det liiite halvdant.. men de tänker jag inte erkänna just idag) så nu återstår två saker. Städa där hemma och få ordning på alla saker som jag kastat runt mig..
Att skapa bombnedslag, det är en av mina färdigheter känns det som.
 
Gått runt i flera dagar och längtat efter svenska jordgubbar med mjölk. Helt otroligt hur man kan komma ihåg en sådan smak så lång tid efteråt. Fascinerande.
Ännu mer fascinerande att jag kommer ihåg det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback