One normal day

 
Jag kunde inte låta bli att göra som Sara och skoja till vardagen med chokladdoppade jordgubbar. Fantastiskt gott! ♥ Jordgubbar och te till film var inte helt fel kan jag säga. Gourmet? Svar ja.
 
Ja, god jävla fortsättning då.
Nej då, jag är inte så bitter som jag låter.. egentligen.
 
Haft fullspäckade dagar med tidiga kvällar bara för att orka med. Jag vet inte varför men jag har hamnat i en ork-svacka igen och känner mig trött, konstant. Spelar ingen roll om jag sover 8 timmar, mer eller mindre. Jag är lika trött oavsett. Jag hoppas att det beror på mörkret? Att det blir bättre när dagarna blir ljusare igen.
Jag vet att jag är väldigt känslig mot det, är ni det?
 
I helgen var jag ledig två hela, underbara dagar. Jag böt bort en dag och är jäkligt tacksam för att min kollega orkade jobba lördagen istället för mig. För det känns verkligen i huvudet efter två veckor med endast en ledig dag åt gången.
Man blir aldrig avslappnad om man är ledig så? Iallafall inte jag. Men samtidigt så vill jag inte klaga på det, för jag är glad för att få jobba också.
Iallafall så fick jag mina två lediga dagar och det var fantastiskt skönt. Åkte skoter och myste här hemma och på dag nummer två åkte jag och Verran längdskidor till Jaktstugan. Eller ja, vi åkte inte till.. (bara en bit, svettades som en idiot) vi åkte vessla dit och skidor hem. Det var en bra deal och vi hann med många skratt på den biten vi åkte.
 
What else?
Jo, jag kom in på skola.. bam bam bam baaa.
Men tyvärr så var det inte på det programmet som jag ville gå så jag valde att tacka nej till det här programmet som var min plan B. Känns dumt då jag kände mig helt knäckt när jag inte kom in förut, men samtidigt så känns det rätt då jag inte vill plugga bara för att plugga. Jag vill vara 100%  på att jag pluggar ett program som jag vill gå. Inte hoppa på tåget för att jag är rädd för att det är det sista?
Nej, det här programmet är inte mitt program. Jag ska göra ett nytt försök sedan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback