Snäppet kallare

Ser ni ett fel?
 
Äntligen ledig, känner mig helt mörbultad i huvudet och det känns som om jag släpar fötterna efter mig.
Ganska utvilad och ganska nöjd med dagen trots temperaturen utomhus. Eftersom jag har skjutit upp sådant som varit nödvändigt så har jag tillägnat den här dagen till tvättmaskinen. Inte den roligaste dagen, men väldigt behövligt.
 
I förrgår blev det en impulsmiddag med M på Björnrikegården. Fantastiska fantastiska Björnrikegården (och M också för den delen!)
Fondue och pepsi resulterade i två magar som kunde förväxlas med någon som var gravid i femte månaden. Men vad gör det? Har man möjlighet att testa fonduen på Björnrikegården så ska man göra det.
Precis som vi började få in maten på bordet så kom vi dessutom på den smarta idén att vi behövde efterrätt efter middagen (nej, det behövde vi inte egentligen!) så vi insåg att Ica skulle stänga inom en halvtimme. Så jag kutade ut ut restaurangen för att kunna köra en snabbis till Ica och köpa Ben&Jerrys.. Hur knäpp får man vara? För när middagen var uppäten/slukad så hade vi egentligen inte alls plats för glass? Nåväl, vi har aldrig tråkigt iallafall.
 
Innan middagen hade vi en snabb julklapps och presentutdelning vilket fick mina ögon alldeles blöta. Underbara människan! Hon köpte det jag önskade mig mest! 'Min' kristallkrona! Ni får se bild sedan. Jag kan bara säga att jag aldrig kunnat tro något sådant. Och jag skäms för att jag inte insett att hon är så pass tokig att hon faktiskt kunde köpa en sådan grej åt mig heller ♥.
Hon blev smått överraskad över att få en gigantisk 'tungsombly'-spegel som hon sagt att hon ville ha.. men jag kan inte släppa tanken på min fina taklampa!

Kommentarer
Diana

Är bilden upp å ner? Lr va? Haha:)

Svar: haha ja nästan!! Det är den som hängde upp dörren som satte låset åt fel håll ;) Du är observant! <3

2013-01-30 | 09:52:10
diana

Haha va kul!:) jag är snare sjukt nyfiken, bara va tvungen att veta va det va som va "fel" med bilden;)

Svar: Haha underbart! Trodde ingen skulle se "felet" så jag är jättenöjd att du kom på't! :D

2013-02-01 | 13:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback